valentine. ='(

oww.
14 Febuari.
=)
kita islam.
tak digalakkan sambut.
tp.
secara sederhana.
kita anggap sebagai hari memperingati kekasih, tunang atau suami isteri.

aku?
hanya pelajar biasa.
tp
aku pown sambut jugak. =)
neway. kalo kwn² yg lain igt.
dulu aku penah post pasal valentine jugak.
yg aku pnh bg rantai.
siap post gmba lagik kn?
but. this time.
diffrent guys. aku suda break dengan dea.
my heart belongs to someone else now.
and secara jujurnya.
dea lebeyh memahami aku.
walaupun usia kami.
agak. um.
jauh. =)
neway.
valentine kn?
so. apa aku bwat utk dea?
nothin. huhu! ='(
sbb aku ngan dia.
jaoh sgt.
xbleyh nk jmpa slalu.
tp dia phm.
dia xmarah. xmrajuk.
sbb tuh aku ckp. she understands me.
and sbg balasan. aku dh jnji ngan dia.
aku ajak dia pegi mkn nnti.
hari lain.
special punya. =)

so. kwn² yg laen.
happy dengan masing² punya kekasih.
A <3 F S <3 A S <3 D A <3 A = semua neyh. kwn² akuwh.
tanak la letak nama.
kantoi kn?
atceli. bnyk lgi. hihi! =))
neway. semoga berbahagia guys.
huhu for me. =((

0 comments: