jamuan kelas. =))

haha!
nway.
mlm td.
i meant.
mlm 30 disember.
budak2 kelas 3 yakin.
ada bwat jamuan dkt bomaq.
dpn masjid syed alwi tuh. =X

hehe!
agak besh la jugak.
jmpa budak2 tuh.
ammar, jat, hajar, ili, nia, liyana, amalina n budak2 kelas yg laen.
arip xdak. bulan xdak. huhu! =((

nway. mkn2 cmtuh ja.
dgq nazirul berucap.
pastue abeh la.
haha!
mkn ciken chop ngan mushroom soup.
bersama teh o' ais limaw. haha! =X


haha! bajet ramai org la neyh =))


yg neyh lgi bajet! =))

hehe! pic taken by ammar =))

.helmie.

5 comments:

Najmi said...

ceh...nama aku xdak pown
owh lupa
aku ada C

.helmie. said...

haisyh.
igtkn bz dh smpai xmasuk blog aku.
bwat apa aku nk buh nama hg?
hg sendri bz.
aku xkesyah hg taw.
xkesyah lgsung kwn2 aku dpt brapa.
aku kwn ja.
budak2 tmn aku.
xdak A. ada D ja deret.
aku kwn.
dpa xdak la nk sombong.
aku bkn nk mngata kt hg.
sejak hg da malakat92 tuh.
shyet! hg blagak dh nuh.
conf pown tamaw masuk.
org mintak tlg pown xmaw lyn.
wtf?
pegi mmpus la weh.
org laen pown reti bz jugak.
tp xkan 24jam bz. kemak aih.
baru student bwat cara student la.
berkawan.
xpyh la duk blagak mcm ahli koporat kna jaga sini sna.

Najmi said...

LOL
camtuh ka?
sry2.sbb aku xp jamuan sbb aku xbyq abeh duit.mls laa nk mkn.klau nk bayaq wk2 p.duit pown tarak.
mintak tlg?ada ka?
neway.psl conf tuh sry laa.xdak mood.
sry2
aku mintak maaf..

.helmie. said...

huh!
nk tnya.
dh org ajak p sana.
p je la.
lgi pown dwet dh org tlg sponsored.
haisyh!
aku xkeysh sgt la pasal jamuan tuh.
xpala.
mayb hg xbleyh p.
xdak org nk antar.
cma. aku x expect lgsung.
smpai nk jadik cmni.

Najmi said...

sry again..
aku xbermaksud pown nk jd sombong..
sry comment aku atas tuh
maybe dok emo lg sbb result
aku mintak maaf byk2

neway..duit org sponsor?
nia kata kna bayaq..=.=