kwn. kita kwn. ={

hurm. ptg td.
si dia msg aku.
haisyh.
tatkala aku maw idup single dgn hepy.
dia ckp dia xbleyh kehilangan aku.
hurm.
tp hati aku dh tertutup utk chenta.
aku pown dh nekad nk idup single.
so. aku xbleyh nk accept dia.

dia ttp antar msg dkt aku.
dr ptg. smpai mlm td.
smpai skang.
tp aku dh "bwat-bwat" bz.
so. dia akan stop kco aku.
aku terpaksa bwat dia lupakan aku.
benci aku. xdak dh perasaan dkt aku.
aku taw bnda cmtuh jahard,
tp aku terpaksa. aku terpaksa.
aku dh xsyg dia lgi.
dh terlmbat.
aku tamaw dia tgu aku.
sbb aku xkan kembali dkt dia.
aku pown tamaw dia derita tgu aku.
so, aku terpksa bwat dia bnci aku.

td dia aku,
dia ckp nk jadik kwn.
haisyh.
xpa la.
kwn sj.
lgpown. sblom neyh.
ex aku yg laen pown aku kwn.
xpala. kn?

neway~
sori. aku mintak maaf sgt.


.helmie.

1 comments:

Najmi said...

huhu
xpa helmie
tabahkan ati anda~!
aku pown paham..
huhu