dilemma ow dilemma =(

haisyh. skunk neyh jam sudah 7.47mlm. aku maseh blom confirm pasal subject yg aku nk amek. utk spm neyh. sedeyh2~! =((. ayah aku ckp. bla bla bla bla bla.

"pilih yg mana bleyh tlg capai cita2 hg tuh nnti"

huhu! aku igt nk amek IT. bleyh tlg aku. sbb aku cita2 tinggi nk masuk limkokwing, MMU dan petronas. sumpah weyh! nk masuk. nk masuk.
kalo aku amek IT, mayb bleyh lepas syarat nk masuk. tp. skola aku bwat pasal plak. kalo aku amek IT. aku terpaksa amek perdagangan @ psv.
aku kalo seni. mmg dh out. so! psv! pastue. tinggal perdagangan. omg! tlg la. cmna neyh weyh. aku dua2 xminat. pastue. kalo aku amek pure science. aku terpaksa amek biology. haisyh! 3 paper plak tuh. sedeyh2! :((. and aku terlihat jugak. pakej 2. yg ada teknologi kejuruteraan. ya allah! apa tuh. =((

tlg la aku~!
.insyaAllah.
mlm neyh aku post slepas aku konfem.

.helmie.

0 comments: