it's me. helmie is happy. :)

Happy - Happy Moments


yey! :)
so much of happiness today.
wee~
why?
for the first time.
i woke up by myself.
no need mom to wake me up~
hahx! i'm happy. waa~!
fortunately. i woke up by 7.15. =)
but. it's okeyh right? haha!
school starts at 7.40. hahahx.
neway. i'm proud of myself.
yela. bukan senang taw helmie nk bangun sendiri. haha!
then. lepas balek skola. yerp!
balek dgn mierah and moon. jiran kuwh.
someone called me. waahh!
unknown number neyh. private plak tuh. hahahx! bwat syok kn?
nway. lepas angkat tuh.
"hello. may i talk to helmie?"
"err. helmie speaking"
"owh. helmie. kenal x neyh?"
"ha? siapa neyh?"
"laarrhh. xkenai eyh. xpala. dia xknai kwn dia dh"
"ha. larh. xkenai larh. td speaking. igtkn p'rempuan mana td"
"haisyh. yela2. neyh..."

hahax! secreto weyh! i'm happy. i found her at last. waahh!
lama xcontact. huhu. i met her when i was form 1. but after that.
we lost contact of each other. sedeyh kn cita neyh?
agaga~
nway! aku happy.
my life is completely happy.

other list who made me happy for the rest of year :
+ i was kicked out from my mom. yey!
+ i grown up in diffrent areas. kelantan/sarawak/perak/pewlish. =)
+ i had quite a big numbers of relatives. to be honest. ask me about my cuz. surely. i don't know. :)
+ used to be at SRK Seri Indera. hahahx! damn. sweet skewl.
+ UPSR? well! even though i got 4A. but still. im happy with that. :) at least. my dad proud of me. :D
+ dpt jugak masuk derma~ yey! =) jumpa kwn. nk list ka? ogeyh2. ammar/ateyz/nazirul/asilah/ena/onie/atiqa/hanna/ili/nia/dlah/
shahir/amzar/faris/pa'an/guard/pak'em/me'on/bulan/zaid/zohdi/haikal/najmi
nizar/ainol/aizat/arip/syed/izzul/izzat/hajar/mierah/fad and much more. kn dh ckp. bannyaak :D
+ selama 4 thn. aku bangga jadik batch 92. kami la gempak! betol x? haha!
+ lepas abesh skola. we could get going to tsunami. haha! half life la dude. jum3. bunuh! =X
+ i met several ppl who changed my life. and those to be my ex. and now. my schoolmate. :X
+ n73 is baby kuwh. haha! thx daddy. [err. mcm bapok ja?] haha!
+ i met maktok kuwh a.k.a azyra chenta. bintang kuwh a.k.a nara. and partner kuwh a.k.a shiera.
+ i hearts her!
+ group p.s.j maseh bersatu teguh. haha! kami la pemimpin batch 92. wakaka!
+ my house is superb. bleyh kluar. panjat bumbung. tgk bintang. wee~ =)
+ jiran² kuwh yg sporting. chantek la korang.
+ and much more larh~ dun ask. xlarat nk chereta dh. :D


P/S: This post was sincerly written by me. So. Please vote me in happy site. Just click the "happy" below. and start to vote for me. thanks eya :D

Happy - Happy Moments

Updated* aku dpt tahu yg code image tuh xkeluar kn? okeyh. klik kanan. and klik "show picture" bwat skali lagi kalo xkeluar jugak. then. vote for me guys. i need ur vote. :D

2 comments:

Najmi said...

bangun sendr pkul 7.15=.=
lost contact?haisyh2

hakhak.happy sgguh dak neyh

Anonymous said...

agaga.jiran2 anda mmg cantek.haha
wei2. mcm best ja bdk neh.
ptt ah kat sek mcm hiperactive jak.
sedarlh..anda dah form4! hakhak

okeh2.i vote for u bebeh.